Kursus

Mit kursus eller rådgivningsforløb tilpasses dine ønsker og din virksomheds behov. Det kan for eksempel se sådan her ud:

Sådan kommer du i medierne – så din virksomhed kan vokse

Presseomtale er langt bedre end annoncering: Det er gratis og opfattes mere troværdigt!

Men hvordan får man egentlig hul igennem til medierne? Og hvordan får man sagt det, der er vigtigst, når kameraerne ruller?

Det kan I lære på dette kursus, hvor vi også kommer ind på:

Hvilke medier passer bedst til mig og min virksomhed?  

Hvordan finder og præsenterer jeg min særlige historie, så medierne bliver interesserede?  

Hvordan skriver jeg en helt kort og klar pitch til pressen?  

Hvordan kontakter jeg medierne?

Hvordan forbereder jeg mig på at give et godt interview? 

Hvordan tackler jeg kritiske spørgsmål eller dårlig omtale af min virksomhed?

Hvad skal jeg være særligt opmærksom på i forhold til:  

  • De lokale medier      (Nemme og nyttige)  
  • Tv                           (Sådan laver du et godt live-interview)  
  • Radio                      (Stemme og budskab)  
  • Aviser                     (Mulighed for at komme mere i dybden. Ofte først i mediefødekæden)  
  • Magasiner               (Tænk fagblade med)  

Hvad er nyhedskriterierne, og hvordan kan de passe sammen med min virksomhed?  

Hvordan bruger jeg de tre T’er: Timing, troværdighed og tilgængelighed?  

Hvad betyder tøj og fremtoning?  

Hvad, hvis der er noget, jeg ikke fortælle om?

Må jeg rette i journalistens artikler? Og hvordan får jeg mulighed for det?  

Hvordan opbygger jeg et netværk i medierne, som jeg også kan bruge i fremtiden?  

Hvis du gerne vil høre nærmere om mulighederne for et rådgivningsforløb eller kursus i din virksomhed, kan jeg kontaktes på: kontakt@nannahyldgaard.dk

Se anmeldelser af kurset her:

Anmeldelser “Sådan kommer du i medierne”