Anbefalinger fra kursister og samarbejdspartnere

Lasse Mønster, Erhvervskundechef, Sparekassen Kronjylland:

“Rigtig inspirerende eftermiddag sammen med Nanna Hyldgaard Hansen, der på alle måder brændte igennem med temaet Sådan kommer du i medierne.
Jeg er vild med Nannas udstråling og energi – dertil mega godt forberedt på alle de deltagende virksomheder/ejerledere.
Ca. 40 deltagere lyttede nysgerrigt med og var klar på at drøfte de gode opgaver undervejs med egen virksomhed i fokus.”

Inge Heissel Lindal, Business Viborg:

“Business Viborg havde fornøjelsen af Nanna Hyldgaard Hansen som indlægsholder til vores værktøjskursus Vil du lære at få din virksomhed i medierne i marts 2022.

Vi havde en super god dialog med Nanna i forberedelserne til kurset, og vi mødte en smilende og kompetent indlægsholder på dagen. Hendes indlæg var relevant og værdiskabende for vores medlemmer og med gode hands-on værktøjer.”

Marie-Louise Hansen, forfatter og kommunikationsmedarbejder:

Det bedste kursus i PR, jeg har været på. Super relevant og med et højt fagligt niveau. Nanna kom omkring alle væsentlige indgange til medieverden og gav gode eksempler og tips, der er til at gå til.

Jeg har allerede givet mit første interview til et dagblad, som bringer et mini-portræt af mig og foromtale af min kommende roman. Jeg brugte de gode input fra undervisningen til min forberedelse, og det var så fedt at lave interviewet.

Nanna er smilende, nærværende, velforberedt og fagligt meget dygtig. Også til at formidle hvordan medierne tænker og hvordan man navigerer i det på en måde, der er til at gå til. Jeg var SÅ glad for kurset og er i fuld gang min PR-plan. Jeg har en masse med i værktøjskassen nu.”

Henrik Hindborg, tidligere markedschef detail, Økologisk Landsforening:

“Nanna har en meget stor del af æren for, at Økologisk Landsforening altid har fået god taletid i pressen. Hun fik vores budskaber langt ud med sin tæft for den gode vinkel, sin evne til at formidle selv kompliceret stof på en måde så alle kan forstå det, og ved at bruge sin omfattende viden omkring mediernes agenda og deres arbejdsform. Nanna sørgede typisk for både en bred dækning samt taletid vigtige steder som Radioavisen, Go’Morgen Danmark og Ritzau. Nanna tog også ansvar for, at alle vi, der blev brugt som fagpersoner i medierne, også var godt klædt på – både med pressetræning generelt og med hurtige effektive brief på opgaverne specifikt.

Nanna er et utroligt behageligt menneske og hun er kendt for en meget stejl indlæringskurve. Hun har f.eks. en tårnhøj IQ, som gør at hun lynhurtigt kan sætte sig ind i stoffet og lægge en linje for, hvordan man får budskaberne ud at leve. Samtidig er hun altid åben og ydmyg overfor selve opgaven – og også altid parat til helt nye opgaver. Som da vi bestemte os for, at nu ville vi være kendt overalt i fødevarebranchen internationalt som verdens førende økologi-nation. Hun er knivskarp og ved, hvor man skal bevæge sig hen, for at det virker.”

 Paul Holmbeck, Direktør Holmbeck EcoConsult, og tidligere direktør for Organic Denmark:

Nanna besidder stærke evner i forhold til pressestrategi, mediehåndtering og krisestyring. Hun er super intelligent, analytisk og hurtig til at sætte sig inde i nyt materiale, og god til at sparre med såvel projektledere som ledere. Nanna driver effektiv PR for alt fra politiske initiativer og eksportfremstød til store forbrugerevents med over en kvart million gæster.”

Evaluering fra tidligere kursister:

Hvis du gerne vil høre nærmere om mulighederne for et rådgivningsforløb eller kursus i din virksomhed, kan jeg kontaktes på: kontakt@nannahyldgaard.dk

Se mere om indholdet i kurset her:

Kursus – Sådan kommer du i medierne